Copyright © 2013 by "de Deele"  ·  All Rights reserved  ·  E-Mail: info@voetverzorgingspraktijkdedeele.nl
"De Deele"
Bij "De Deele" werken wij met de meest moderne apparatuur o.a spraymachines,omnicut, hoekhandstuk, cryopen en pacttherapie, waardoor de behandeling zonder in te leveren op kwaliteit en service niet langer zal duren dan een half uur.

Ingroeiende nagel

Een ingroeiende nagel is een zeer pijnlijke aandoening, dat echter goed te behandelen is. Wij werken met een hoekhandstuk. Deze werkt met een hoge toerental in combinatie met een kleine diamant frees die ons de mogelijkheid biedt om vrijwel pijnloos en precies te kunnen werken in bijv. de nagelwal.

Eelt

Met de omnicut,de nieuwste technologie verwijderen wij het eelt. Dit is een mechanisch handstuk, om eelt op een veilige en doeltreffende manier te verwijderen. Door deze manier van werken zal u merken dat eelt na een paar behandelingen minder snel terugkomt, met als resultaat gladde en zachte voeten.

Likdoorns

Een likdoorn is niets anders dan een eelt pit. Het is een pijnlijke aandoening, zeker als je het aanraakt. Om het te verwijderen, gebruiken wij een handstuk met hoog toerental. Op deze manier kunnen we, zonder druk uit te oefenen,
de likdoorn  vrijwel pijnloos verwijderen.

Bij "DE DEELE" gaan kwaliteit en zekerheid samen
  Nieuwste apparatuur

Home  Over ons Medisch Pedicure Ambulant Pedicure Behandelingen  Zorg- instellingen Producten Prijzen Contact
              Uw voeten moeten